The Hellenic Navy (HN) (Greek: Πολεμικό Ναυτικό, Polemikó Naftikó, abbreviated ΠΝ) is the naval force of Greece, part of the Greek Armed Forces. The modern Greek navy has its roots in the naval forces of various Aegean Islands, which fought in the Greek War of Independence. During the periods of monarchy (1833–1924 and 1936–1973) it was known as the Royal Navy (Βασιλικόν Ναυτικόν, Vasilikón Naftikón, abbreviated ΒΝ).The total displacement of all the navy's vessels is approximately 150,000 tons.The motto of the Hellenic Navy is "Μέγα το της Θαλάσσης Κράτος" from Thucydides' account of Pericles' oration on the eve of the Peloponnesian War. This has been roughly translated as "Great is the country that controls the sea". The Hellenic Navy's emblem consists of an anchor in front of a crossed Christian cross and trident, with the cross symbolizing Greek Orthodoxy, and the trident symbolizing Poseidon, the god of the sea in Greek mythology. Pericles' words are written across the top of the emblem. "The navy, as it represents a necessary weapon for Greece, should only be created for war and aim to victory."...............The Hellenic Merchant Marine refers to the Merchant Marine of Greece, engaged in commerce and transportation of goods and services universally. It consists of the merchant vessels owned by Greek civilians, flying either the Greek flag or a flag of convenience. Greece is a maritime nation by tradition, as shipping is arguably the oldest form of occupation of the Greeks and a key element of Greek economic activity since the ancient times. Nowadays, Greece has the largest merchant fleet in the world, which is the second largest contributor to the national economy after tourism and forms the backbone of world shipping. The Greek fleet flies a variety of flags, however some Greek shipowners gradually return to Greece following the changes to the legislative framework governing their operations and the improvement of infrastructure.Blogger Tips and Tricks
This is a bilingual blog in English and / or Greek and you can translate any post to any language by pressing on the appropriate flag....Note that there is provided below a scrolling text with the 30 recent posts...Αυτό είναι ένα δίγλωσσο blog στα Αγγλικά η/και στα Ελληνικά και μπορείτε να μεταφράσετε οποιοδήποτε ποστ σε οποιαδήποτε γλώσσα κάνοντας κλικ στη σχετική σημαία. Σημειωτέον ότι παρακάτω παρέχεται και ένα κινούμενο κείμενο με τα 30 πρόσφατα ποστς....This is a bilingual blog in English and / or Greek and you can translate any post to any language by pressing on the appropriate flag....Note that there is provided below a scrolling text with the 30 recent posts...Αυτό είναι ένα δίγλωσσο blog στα Αγγλικά η/και στα Ελληνικά και μπορείτε να μεταφράσετε οποιοδήποτε ποστ σε οποιαδήποτε γλώσσα κάνοντας κλικ στη σχετική σημαία. Σημειωτέον ότι παρακάτω παρέχεται και ένα κινούμενο κείμενο με τα 30 πρόσφατα ποστς.........

Wednesday, February 12, 2014

Aνάπλαση του άξονα Πανεπιστημίου- Πατησίων...[ 3602 ]

Πράσινο φως για την ανάπλαση του άξονα Πανεπιστημίου - Πατησίων 

ΗΜΕΡΗΣΙΑ On Line
"Η" Online 12/2/ 20:09

 Πράσινο φως για την ανάπλαση του άξονα Πανεπιστημίου - Πατησίων

Το «πράσινο φως» άναψε σήμερα για την ανάπλαση του άξονα Πανεπιστημίου- Πατησίων, την επέκταση του τραμ και τις σχετικές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που αναμένεται να δώσουν νέα πνοή στο κέντρο της Αθήνας. Το έργο, συνολικού προϋπολογισμού 78,5 εκατ. ευρώ μπαίνει στην τελική ευθεία προς την υλοποίησή του ύστερα από την υπογραφή της Απόφασης Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων (ΑΕΠΟ) από τον υπουργό Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, Γιάννη Μανιάτη.
.
Το προς υλοποίηση έργο αποτελείται από ένα σύνολο μικρότερων έργων τα οποία χωρίζονται σε δύο ενότητες, οι οποίες θα χρηματοδοτηθούν αντίστοιχα από το ΥΠΕΚΑ με 37.974.000 ευρώ –μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη (ΕΠΠΕΡΑΑ)– και την Περιφέρεια Αττικής με 40.526.00 ευρώ –μέσω του Περιφερειακού Επιχειρησιακού Προγράμματος (ΠΕΠ Αττικής).
.
Οι κυριότερες παρεμβάσεις του έργου είναι η επέκταση της γραμμής του τραμ από το Σύνταγμα έως την πλατεία Αιγύπτου, διά μέσου των οδών Αμαλίας, Πανεπιστημίου και Πατησίων. Επίσης, προβλέπεται ο ανασχεδιασμός του δημόσιου χώρου μεταξύ των οδών Ακαδημίας και Σταδίου, καθώς και ανασχεδιασμός της λεωφόρου Αμαλίας και της οδού Πατησίων μέχρι την πλατεία Αιγύπτου με κριτήριο την προτεραιότητα στους πεζούς. Επίσης προβλέπονται κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και ανασχεδιασμός της δημόσιας συγκοινωνίας με στόχο την πρόσβαση στο κέντρο με δημόσια μέσα μεταφοράς.
.
Επιπλέον, προβλέπεται ο ανασχεδιασμός της πλατείας Ομονοίας από την οδό Πατησίων έως την οδό 3ης Σεπτεμβρίου, ώστε το Σύνταγμα και η Ομόνοια να αποτελούν δύο πράσινες αστικές πλατείες, ενώ η πλατεία Δικαιοσύνης να φιλοξενεί δραστηριότητες σε ένα σκιασμένο προαύλιο με δυνατότητες στάσης και παραμονής.

.

Προβλέπεται ακόμη ο ανασχεδιασμός της οδού Κοραή ως ελεύθερου δημόσιου χώρου, η εισαγωγή υδάτινων στοιχείων στις πλατείες Ομονοίας και Δικαιοσύνης, στην Κοραή και στον χώρο εμπρός από το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο, η διαμόρφωση ενός συνεκτικού δικτύου πρασίνου που θα ενώνει τον δημόσιο χώρο προς κάθε κατεύθυνση, με επίκεντρο την Πανεπιστημίου και η αειφόρος διαχείριση νερών, μέσω της αξιοποίησης ομβρίων για την άρδευση του πρασίνου.
.
Τέλος, στην υπογραφείσα ΑΕΠΟ προβλέπονται δράσεις παρακολούθησης που διασφαλίζουν τη θετική περιβαλλοντική συνεισφορά του έργου, το οποίο αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί έως το 2016.

No comments: