The Hellenic Navy (HN) (Greek: Πολεμικό Ναυτικό, Polemikó Naftikó, abbreviated ΠΝ) is the naval force of Greece, part of the Greek Armed Forces. The modern Greek navy has its roots in the naval forces of various Aegean Islands, which fought in the Greek War of Independence. During the periods of monarchy (1833–1924 and 1936–1973) it was known as the Royal Navy (Βασιλικόν Ναυτικόν, Vasilikón Naftikón, abbreviated ΒΝ).The total displacement of all the navy's vessels is approximately 150,000 tons.The motto of the Hellenic Navy is "Μέγα το της Θαλάσσης Κράτος" from Thucydides' account of Pericles' oration on the eve of the Peloponnesian War. This has been roughly translated as "Great is the country that controls the sea". The Hellenic Navy's emblem consists of an anchor in front of a crossed Christian cross and trident, with the cross symbolizing Greek Orthodoxy, and the trident symbolizing Poseidon, the god of the sea in Greek mythology. Pericles' words are written across the top of the emblem. "The navy, as it represents a necessary weapon for Greece, should only be created for war and aim to victory."...............The Hellenic Merchant Marine refers to the Merchant Marine of Greece, engaged in commerce and transportation of goods and services universally. It consists of the merchant vessels owned by Greek civilians, flying either the Greek flag or a flag of convenience. Greece is a maritime nation by tradition, as shipping is arguably the oldest form of occupation of the Greeks and a key element of Greek economic activity since the ancient times. Nowadays, Greece has the largest merchant fleet in the world, which is the second largest contributor to the national economy after tourism and forms the backbone of world shipping. The Greek fleet flies a variety of flags, however some Greek shipowners gradually return to Greece following the changes to the legislative framework governing their operations and the improvement of infrastructure.Blogger Tips and Tricks
This is a bilingual blog in English and / or Greek and you can translate any post to any language by pressing on the appropriate flag....Note that there is provided below a scrolling text with the 30 recent posts...Αυτό είναι ένα δίγλωσσο blog στα Αγγλικά η/και στα Ελληνικά και μπορείτε να μεταφράσετε οποιοδήποτε ποστ σε οποιαδήποτε γλώσσα κάνοντας κλικ στη σχετική σημαία. Σημειωτέον ότι παρακάτω παρέχεται και ένα κινούμενο κείμενο με τα 30 πρόσφατα ποστς....This is a bilingual blog in English and / or Greek and you can translate any post to any language by pressing on the appropriate flag....Note that there is provided below a scrolling text with the 30 recent posts...Αυτό είναι ένα δίγλωσσο blog στα Αγγλικά η/και στα Ελληνικά και μπορείτε να μεταφράσετε οποιοδήποτε ποστ σε οποιαδήποτε γλώσσα κάνοντας κλικ στη σχετική σημαία. Σημειωτέον ότι παρακάτω παρέχεται και ένα κινούμενο κείμενο με τα 30 πρόσφατα ποστς.........

Friday, August 14, 2009

Μυστήριo με το πλοίο-φάντασμα[ 325 ]

Breaking News -see #[327]

Συνεχίζεται το μυστήριo με το πλοίο-φάντασμα

Το ρωσικό πολεμικό ναυτικό σαρώνει τον Ατλαντικό Ωκεανό

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ Παρασκευή, 14 Αυγούστου 2009 07:00


Το υπό σημαία Μάλτας πλοίο μετέφερε ξυλεία συνολικής αξίας 1,4 εκατ. ευρώ
από την Φινλανδία με προορισμό την Αλγερία.


Σαρώνει τις ανατολικές ακτές του Ατλαντικού το ρωσικό πολεμικό ναυτικό μαζί με άλλα πλοία για την ανεύρεση του εμπορικού πλοίου Arctic Sea (3.988 gt) το οποίο έχει εξαφανιστεί από τις 28 Ιουλίου. Το υπό σημαία Μάλτας πλοίο μετέφερε ξυλεία συνολικής αξίας 1,4 εκατ. ευρώ από τη Φινλανδία με προορισμό την Αλγερία όπου επρόκειτο να αφιχθεί στις 4 Αυγούστου.

Ομως μετά τις 28 Ιουλίου και ενώ πέρασε τα στενά της Μάγχης, σύμφωνα με τα ρωσικά μέσα ενημέρωσης, δεν έδωσε σημεία ζωής.

Σημειώνεται ότι διαχειρίστρια εταιρεία του πλοίου είναι η Solchart Arkhangelsk με έδρα το Arkhangelsk, ενώ η έδρα της πλοιοκτήτριας εταιρείας είναι στη Μάλτα. Ο διευθυντής της εταιρείας, Nikolai Karpenkov δήλωσε χθες στο πρακτορείο Itar-Tass ότι δεν έχουν κανένα νέο από το πλοίο και από το 15μελές πλήρωμά του (όλοι Ρώσοι) το οποίο αγνοείται από τις 28 Ιουλίου.

Επίσης σύμφωνα με το BBC διαψεύσθηκαν και ορισμένες αναφορές που έλεγαν ότι το πλοίο είχε εντοπισθεί τις προηγούμενες ημέρες από ένα πορτογαλικό περιπολικό αεροσκάφος.

Αίσθηση έχει προκαλέσει η πληροφορία ότι στις 24 Ιουλίου επιβιβάστηκαν στο πλοίο και ενώ αυτό έπλεε στη Βαλτική θάλασσα 10 ένοπλοι άνδρες. Ωστόσο ύστερα από 12 ώρες οι άνδρες αυτοί φέρονται να εγκατέλειψαν το πλοίο με μία φουσκωτή βάρκα.

Επίσης οι ναυτικές αρχές της Μάλτας ανακοίνωσαν ότι το πλοίο δεν προσέγγισε τα Στενά του Γιβραλτάρ, γεγονός που σημαίνει ότι παραμένει στον Ατλαντικό Ωκεανό. Σύμφωνα με τον Ρώσο ναύαρχο Vladimir Vysotsky, έπειτα από εντολή του προέδρου Ντμίτρι Μεντβέντεφ, ρωσικά πολεμικά συμμετέχουν από την Τετάρτη στις διεθνείς έρευνες που έχουν ξεκινήσει για την ανεύρεση του πλοίου.

«Εμείς δεν έχουμε συγκεκριμένα στοιχεία για τη θέση του σκάφους», δήλωσε ο Ρώσος αξιωματούχος στο ρωσικό πρακτορείο ειδήσεων ITAR-TASS.

Αναλυτές ανέφεραν στο BBC ότι το πλοίο-φάντασμα μπορεί να έπεσε θύμα πειρατείας, η οποία οφείλεται σε εμπορικές διαφορές μεταξύ ρωσικών επιχειρηματικών συμφερόντων.

Άλλοι αναλυτές εκτιμούν ότι το πλοίο είναι πιθανόν να έχει καταληφθεί από πειρατές, αλλά τονίζουν παράλληλα ότι είναι μια πολύ ασυνήθιστη περίπτωση, η οποία φαίνεται να έχει συμβεί σε μία περιοχή όπου δεν υπάρχουν κανονικά πειρατικές επιθέσεις και ειδικά για σχετικά μικρές αξίες φορτίου.

Ο John Osler, αναλυτής της εφημερίδας Lloyds List, δήλωσε ότι η σουηδική αστυνομία διερευνά κατά πόσον η εξαφάνιση του πλοίου είναι αποτέλεσμα της διαφοράς μεταξύ του ιδιοκτήτη του πλοίου και ενός άλλου.

Όσο ο χρόνος περνά, τόσο περισσότερο μοιάζει με κάποιο είδος της διαφοράς μεταξύ ρωσικών συμφερόντων, πρόσθεσε ο ίδιος στο BBC.

Τέλος ένα από τα σενάρια που διατυπώθηκαν έκαναν αναφορά σε «μυστικό φορτίο» που μεταφέρει το πλοίο. Ωστόσο ο εκπρόσωπος της εταιρείας Νικολάι Karpenkov, απέρριψε τις εικασίες αυτές λέγοντας ότι το πλοίο ελέγχθηκε τόσο μετά την έξοδο του από ναυπηγείο του Καλίνινγκραντ όπου υπέστη ορισμένες επισκευές όσο και στη Φινλανδία όπου φόρτωσε την ξυλεία.

No comments: