The Hellenic Navy (HN) (Greek: Πολεμικό Ναυτικό, Polemikó Naftikó, abbreviated ΠΝ) is the naval force of Greece, part of the Greek Armed Forces. The modern Greek navy has its roots in the naval forces of various Aegean Islands, which fought in the Greek War of Independence. During the periods of monarchy (1833–1924 and 1936–1973) it was known as the Royal Navy (Βασιλικόν Ναυτικόν, Vasilikón Naftikón, abbreviated ΒΝ).The total displacement of all the navy's vessels is approximately 150,000 tons.The motto of the Hellenic Navy is "Μέγα το της Θαλάσσης Κράτος" from Thucydides' account of Pericles' oration on the eve of the Peloponnesian War. This has been roughly translated as "Great is the country that controls the sea". The Hellenic Navy's emblem consists of an anchor in front of a crossed Christian cross and trident, with the cross symbolizing Greek Orthodoxy, and the trident symbolizing Poseidon, the god of the sea in Greek mythology. Pericles' words are written across the top of the emblem. "The navy, as it represents a necessary weapon for Greece, should only be created for war and aim to victory."...............The Hellenic Merchant Marine refers to the Merchant Marine of Greece, engaged in commerce and transportation of goods and services universally. It consists of the merchant vessels owned by Greek civilians, flying either the Greek flag or a flag of convenience. Greece is a maritime nation by tradition, as shipping is arguably the oldest form of occupation of the Greeks and a key element of Greek economic activity since the ancient times. Nowadays, Greece has the largest merchant fleet in the world, which is the second largest contributor to the national economy after tourism and forms the backbone of world shipping. The Greek fleet flies a variety of flags, however some Greek shipowners gradually return to Greece following the changes to the legislative framework governing their operations and the improvement of infrastructure.Blogger Tips and Tricks
This is a bilingual blog in English and / or Greek and you can translate any post to any language by pressing on the appropriate flag....Note that there is provided below a scrolling text with the 30 recent posts...Αυτό είναι ένα δίγλωσσο blog στα Αγγλικά η/και στα Ελληνικά και μπορείτε να μεταφράσετε οποιοδήποτε ποστ σε οποιαδήποτε γλώσσα κάνοντας κλικ στη σχετική σημαία. Σημειωτέον ότι παρακάτω παρέχεται και ένα κινούμενο κείμενο με τα 30 πρόσφατα ποστς....This is a bilingual blog in English and / or Greek and you can translate any post to any language by pressing on the appropriate flag....Note that there is provided below a scrolling text with the 30 recent posts...Αυτό είναι ένα δίγλωσσο blog στα Αγγλικά η/και στα Ελληνικά και μπορείτε να μεταφράσετε οποιοδήποτε ποστ σε οποιαδήποτε γλώσσα κάνοντας κλικ στη σχετική σημαία. Σημειωτέον ότι παρακάτω παρέχεται και ένα κινούμενο κείμενο με τα 30 πρόσφατα ποστς.........

Friday, June 20, 2014

Πειραιάς το “Μαργαριτάρι της Μεσογείου”..[ 4127 ]

“Μαργαριτάρι της Μεσογείου”, χαρακτήρισε τον Πειραιά ο Κινέζος Πρωθυπουργός




Επίσκεψη στις εγκαταστάσεις της Cosco πραγματοποίησαν ο κινέζος πρωθυπουργός Λι Κετσιάνγκ και ο Αντ.Σαμαράς. Οι δύο πρωθυπουργοί εγκαινίασαν το τρένο που θα μεταφέρει τα εμπορευματοκιβώτια με τα κινεζικά προϊόντα από τις εγκαταστάσεις της Cosco, μέσω του δικτύου του ΟΣΕ, στην ενδοχώρα της Ευρώπης, σύμφωνα με το ΑΠΕ.
.
Παράλληλα, ενημερώθηκαν από τον υπεύθυνο της κινεζικής εταιρίας για τα πλάνα ανάπτυξης του λιμανιού ως διαμετακομιστικού κέντρου για την προώθηση των προϊόντων στην Ευρωπαϊκή Ένωση και στην Ανατολική Ευρώπη. 
.
Στις δηλώσεις του ο Έλληνας πρωθυπουργός ανάφερε: «Ο Πειραιάς τα τελευταία χρόνια κατακτά τη θέση του σαν βασική πύλη εισόδου από την Ασία. Η σύνδεση με το σιδηροδρομικό δίκτυο δίνει μία νέα προοπτική για τη χώρα την οποία ήδη αξιοποιούν μεγάλες εταιρίες όπως η ΖΤΕ, η Sony, η Hewlet.
.
»H εντυπωσιακή αύξηση των εμπορευματικών όγκων αποδεικνύει τα πλεονεκτήματα της ελληνοκινεζικής συνεργασίας. Όπως διαπιστώσατε, οι δυνατότητες μεγαλύτερης ανάπτυξης είναι τεράστιες. Δημιουργούνται δυνατότητες για την επόμενη γενιά σημαντικών επενδύσεων και εννοούμε όχι μόνον τη μεταφορά εμπορευμάτων αλλά και την ανάπτυξη κλάδων όπως είναι η κρουαζιέρα και η ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη.
.

»Η αύξηση των επενδύσεων οδηγεί σε αύξηση της παραγωγής και της απασχόλησης και αναβάθμιση της Ελλάδας στην περιοχή. Παράλληλα, η Κίνα αυξάνει τη ζήτηση ναυτιλιακών υπηρεσιών. Η Ελλάδα ως μεγάλη ναυτιλιακή δύναμη διακινεί μεγάλο μέρος της κινεζικής παραγωγής και είναι ο μεγαλύτερος πελάτης των κινεζικών ναυπηγείων».
.
Μεγαλεπήβολα τα σχέδια των Κινέζων για τον Πειραιά
Ο Κινέζος πρωθυπουργός ευχαρίστησε τον κ. Σαμαρά και ανέφερε: «Αρχικά επισκεφθήκαμε την Ακρόπολη που είναι η υπερηφάνεια και το σύμβολο της Ελλάδας και μετά το λιμάνι του Πειραιά που αποδεικνύει την προοπτική και τη δυνατότητα της συνεργασίας των δύο χωρών.
.
»Επισκεφθήκαμε το συντονιστικό κέντρο και ακούσαμε τον σχεδιασμό της Cosco και εγκαινιάσαμε το πρώτο τρένο που θα μεταφέρει εμπορεύματα στην ανατολική Ευρώπη. Το έργο έχει δημιουργήσει 1.000 θέσεις εργασίας και ανταγωνίζεται κάθε ξένο σταθμό διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων. 
.
»Αποδεικνύει αυτό ότι η ελληνοκινεζική συνεργασία παράγει απτά αποτελέσματα. Το πιο σημαντικό είναι ότι πρέπει να διερευνήσουμε τις μελλοντικές δυνατότητες.
Το λιμάνι του Πειραιά μπορεί να γίνει πύλη εισόδου της Κίνας στην Ευρώπη. Η Κίνα και η Ευρώπη είναι οι μεγαλύτεροι εταίροι. Το 80% μεταφέρονται από θαλάσσης. Το λιμάνι έχει μειώσει το κόστος και τη διάρκεια μεταφοράς των εμπορευμάτων κατά 7- 11 ημέρες. 
.
»Ευχόμαστε ότι με κοινή προσπάθεια θα κάνουμε το λιμάνι του Πειραιά ένα από τα πιο ανταγωνιστικά του κόσμου και να συμμετάσχουμε στη οικοδόμηση και συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου από το λιμάνι μέχρι την ενδοχώρα της Ευρώπης ώστε να μειώσουμε τον χρόνο μεταφορά κατά μία έως δύο ημέρες. Η ελληνοκινεζική συνεργασία ευνοεί την ευημερία στην Ευρώπη και τη σταθερότητα της παγκόσμιας οικονομικής ανάπτυξης». 

No comments: