The Hellenic Navy (HN) (Greek: Πολεμικό Ναυτικό, Polemikó Naftikó, abbreviated ΠΝ) is the naval force of Greece, part of the Greek Armed Forces. The modern Greek navy has its roots in the naval forces of various Aegean Islands, which fought in the Greek War of Independence. During the periods of monarchy (1833–1924 and 1936–1973) it was known as the Royal Navy (Βασιλικόν Ναυτικόν, Vasilikón Naftikón, abbreviated ΒΝ).The total displacement of all the navy's vessels is approximately 150,000 tons.The motto of the Hellenic Navy is "Μέγα το της Θαλάσσης Κράτος" from Thucydides' account of Pericles' oration on the eve of the Peloponnesian War. This has been roughly translated as "Great is the country that controls the sea". The Hellenic Navy's emblem consists of an anchor in front of a crossed Christian cross and trident, with the cross symbolizing Greek Orthodoxy, and the trident symbolizing Poseidon, the god of the sea in Greek mythology. Pericles' words are written across the top of the emblem. "The navy, as it represents a necessary weapon for Greece, should only be created for war and aim to victory."...............The Hellenic Merchant Marine refers to the Merchant Marine of Greece, engaged in commerce and transportation of goods and services universally. It consists of the merchant vessels owned by Greek civilians, flying either the Greek flag or a flag of convenience. Greece is a maritime nation by tradition, as shipping is arguably the oldest form of occupation of the Greeks and a key element of Greek economic activity since the ancient times. Nowadays, Greece has the largest merchant fleet in the world, which is the second largest contributor to the national economy after tourism and forms the backbone of world shipping. The Greek fleet flies a variety of flags, however some Greek shipowners gradually return to Greece following the changes to the legislative framework governing their operations and the improvement of infrastructure.Blogger Tips and Tricks
This is a bilingual blog in English and / or Greek and you can translate any post to any language by pressing on the appropriate flag....Note that there is provided below a scrolling text with the 30 recent posts...Αυτό είναι ένα δίγλωσσο blog στα Αγγλικά η/και στα Ελληνικά και μπορείτε να μεταφράσετε οποιοδήποτε ποστ σε οποιαδήποτε γλώσσα κάνοντας κλικ στη σχετική σημαία. Σημειωτέον ότι παρακάτω παρέχεται και ένα κινούμενο κείμενο με τα 30 πρόσφατα ποστς....This is a bilingual blog in English and / or Greek and you can translate any post to any language by pressing on the appropriate flag....Note that there is provided below a scrolling text with the 30 recent posts...Αυτό είναι ένα δίγλωσσο blog στα Αγγλικά η/και στα Ελληνικά και μπορείτε να μεταφράσετε οποιοδήποτε ποστ σε οποιαδήποτε γλώσσα κάνοντας κλικ στη σχετική σημαία. Σημειωτέον ότι παρακάτω παρέχεται και ένα κινούμενο κείμενο με τα 30 πρόσφατα ποστς.........

Thursday, December 18, 2014

Αθήνα - Θεσσαλονίκη Σε 3½ ώρες..[ 5034 ]

Σε 3½ ώρες θα γίνεται η διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη από το... 2017

TA NEA.gr || 18.12.2014,: 08:00 |
Σε 3½ ώρες θα γίνεται η διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη από το... 2017

Σε διάστημα μικρότερο των 3½ ωρών θα εκτελείται το ταξίδι Αθήνα - Θεσσαλονίκη, με τον σιδηρόδρομο, από το 2017. Χθες παραδόθηκε από την ΕΡΓΟΣΕ το έργο της Οθρυος, το οποίο παρέχει τη δυνατότητα στα τρένα να αναπτύξουν ταχύτητες έως και 160 χιλιομέτρων την ώρα.
 
 
 Το έργο, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει και τη δίδυμη σήραγγα μήκους επτά χιλιομέτρων (κατασκευάστηκε με τη μέθοδο cut & cover) σε κάθε κλάδο. Πρόκειται για τη δεύτερη μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα (μετά το Καλλίδρομο) στην Ελλάδα και μία από τις μεγαλύτερες στα Βαλκάνια.

Με την παράδοση του έργου σε κυκλοφορία, ο χρόνος της διαδρομής Αθήνα - Θεσσαλονίκη θα συντομευθεί κατά μία ώρα, ενώ θα πολλαπλασιαστεί η μεταφορική ικανότητα του σιδηροδρομικού άξονα έως και πέντε φορές.

Πρόκειται για ένα «πολύ σημαντικό έργο για την ανάπτυξη της χώρας» είπε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, Κώστας Σπηλιόπουλος. «Ενα έργο με πολλές τεχνικές δυσκολίες, λόγω του αναγλύφου, ολοκληρώθηκε με τα καλύτερα αποτελέσματα εντός του χρόνου περαίωσης και μάλιστα κόστισε περίπου 3 εκατ. ευρώ λιγότερα απ' ό,τι προέβλεπε ο προϋπολογισμός του» πρόσθεσε ο κ. Σπηλιόπουλος.

Το έργο της Οθρυος, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει:

Την κατασκευή δίδυμης σήραγγας με υπόγεια διάνοιξη, μήκους 6,4 χλμ., με πρόβλεψη ηλεκτροκινούμενης σιδηροδρομικής γραμμής επί σταθερής επιδομής ανά κλάδο σήραγγας και την κατασκευή συνδετήριων σηράγγων ανά 500 μέτρα κατά μήκος της σήραγγας (για λόγους ασφαλείας).

Την κατασκευή πέντε σιδηροδρομικών γεφυρών, συνολικού μήκους 1.796 μ., οι οποίες έχουν κατασκευαστεί για να δεχθούν διπλή σκυροστρωμένη σιδηροδρομική γραμμή με ηλεκτροκίνηση.

Την κατασκευή τεχνικής σήραγγας με υπόγεια διάνοιξη, συνολικού μήκους 432,50 μ. Πρόκειται για σιδηροδρομική σήραγγα διπλής σιδηροδρομικής γραμμής με ηλεκτροκίνηση.

Την κατασκευή διδύμου cut & cover μετά την έξοδο της δίδυμης σήραγγας, μήκους εκάστου κλάδου 630 μ.

Την κατασκευή έργων οδοποιίας για τις ανάγκες εξυπηρέτησης των παρόδιων αγροτικών εκτάσεων και την αποκατάσταση της οδικής κυκλοφορίας του επαρχιακού δικτύου.

No comments: