The Hellenic Navy (HN) (Greek: Πολεμικό Ναυτικό, Polemikó Naftikó, abbreviated ΠΝ) is the naval force of Greece, part of the Greek Armed Forces. The modern Greek navy has its roots in the naval forces of various Aegean Islands, which fought in the Greek War of Independence. During the periods of monarchy (1833–1924 and 1936–1973) it was known as the Royal Navy (Βασιλικόν Ναυτικόν, Vasilikón Naftikón, abbreviated ΒΝ).The total displacement of all the navy's vessels is approximately 150,000 tons.The motto of the Hellenic Navy is "Μέγα το της Θαλάσσης Κράτος" from Thucydides' account of Pericles' oration on the eve of the Peloponnesian War. This has been roughly translated as "Great is the country that controls the sea". The Hellenic Navy's emblem consists of an anchor in front of a crossed Christian cross and trident, with the cross symbolizing Greek Orthodoxy, and the trident symbolizing Poseidon, the god of the sea in Greek mythology. Pericles' words are written across the top of the emblem. "The navy, as it represents a necessary weapon for Greece, should only be created for war and aim to victory."...............The Hellenic Merchant Marine refers to the Merchant Marine of Greece, engaged in commerce and transportation of goods and services universally. It consists of the merchant vessels owned by Greek civilians, flying either the Greek flag or a flag of convenience. Greece is a maritime nation by tradition, as shipping is arguably the oldest form of occupation of the Greeks and a key element of Greek economic activity since the ancient times. Nowadays, Greece has the largest merchant fleet in the world, which is the second largest contributor to the national economy after tourism and forms the backbone of world shipping. The Greek fleet flies a variety of flags, however some Greek shipowners gradually return to Greece following the changes to the legislative framework governing their operations and the improvement of infrastructure.Blogger Tips and Tricks
This is a bilingual blog in English and / or Greek and you can translate any post to any language by pressing on the appropriate flag....Note that there is provided below a scrolling text with the 30 recent posts...Αυτό είναι ένα δίγλωσσο blog στα Αγγλικά η/και στα Ελληνικά και μπορείτε να μεταφράσετε οποιοδήποτε ποστ σε οποιαδήποτε γλώσσα κάνοντας κλικ στη σχετική σημαία. Σημειωτέον ότι παρακάτω παρέχεται και ένα κινούμενο κείμενο με τα 30 πρόσφατα ποστς....This is a bilingual blog in English and / or Greek and you can translate any post to any language by pressing on the appropriate flag....Note that there is provided below a scrolling text with the 30 recent posts...Αυτό είναι ένα δίγλωσσο blog στα Αγγλικά η/και στα Ελληνικά και μπορείτε να μεταφράσετε οποιοδήποτε ποστ σε οποιαδήποτε γλώσσα κάνοντας κλικ στη σχετική σημαία. Σημειωτέον ότι παρακάτω παρέχεται και ένα κινούμενο κείμενο με τα 30 πρόσφατα ποστς.........

Saturday, October 25, 2014

Το ελληνικό ηλεκτρικό μονοθέσιο στην πίστα της Τσεχίας..[ 4849 ]



Το ελληνικό ηλεκτρικό μονοθέσιο «σάρωσε» στην πίστα της Τσεχίας

Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ||

ΚΩΣΤΑΣ ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ


Ατέλειωτες ώρες δουλειάς, διάθεση να «μεταφέρουν» στην πράξη όσα έμαθαν στα αμφιθέατρα και τα εργαστήρια, πολύ μεράκι, αλλά και συντονισμός που δεν είχε να ζηλέψει σε τίποτα από ένα επιτστην πράξη όσα έμαθαν στα αμφιθέατρα και τα εργαστήρια, πολύ μεράκι, αλλά και συντονισμός που δεν είχε να ζηλέψει σε τίποτα από ένα επιτελείο επαγγελματιών μηχανικών και σχεδιαστών αυτοκινήτων.
.
 Αυτή ήταν η «συνταγή» επιτυχίας για την ομάδα «UoP4e» των προπτυχιακών φοιτητών του Πανεπιστημίου Πατρών, η οποία μπορεί να υπερηφανεύεται όχι μόνον για το ότι είναι η πρώτη στην Ελλάδα που κατασκεύασε ένα ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό, αλλά και γιατί το μονοθέσιό της τον Αύγουστο αναδείχθηκε νικητής στην κατηγορία του, στη «φοιτητική Φόρμουλα 1», Formula Student στην Τσεχία. Ενα διεθνή διαγωνισμό που, από τη δεκαετία του ’80 που ξεκίνησε, θεωρείται το απόλυτο «κρας τεστ» για τις δυνατότητες και τις γνώσεις των αυριανών μηχανικών.
Σχεδόν και οι 30 φοιτητές της «UoP4e» βρέθηκαν χθες στην Αθήνα, για να παρουσιάσουν το «καμάρι» τους σε εκδήλωση στο Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου. «Ο “πυρήνας” της ομάδας προήλθε από το Εργαστήριο Συστημάτων Παραγωγής και Αυτοματισμού του Τμήματος Μηχανολόγων, με διευθυντή τον καθηγητή Γεώργιο Χρυσολούρη, ενώ συμμετείχαν επίσης προπτυχιακοί από τα Τμήματα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών, Οικονομικών Επιστημών, Επιστήμης Υλικών και Φυσικής», ανέφερε ο Χάρης Μπήκας, συντονιστής της «UoP4e». Οπως εξήγησε, εκτός από τις αγωνιστικές δοκιμασίες, στη Formula Student οι ομάδες αξιολογούνται επιπλέον με κριτήριο το κόστος του αγωνιστικού τους, αλλά και το επιχειρηματικό τους πλάνο.

«Επομένως, για να αναδειχθούμε νικητές, καταφέραμε να πείσουμε την κριτική επιτροπή πως το όχημά μας θα μπορούσε να μπει σε βιομηχανική παραγωγή και ότι, ως εμπορικό πια μοντέλο, θα ήταν βιώσιμο οικονομικά», πρόσθεσε. Παράλληλα, βέβαια, το μονοθέσιο «σάρωσε» και στην πίστα, αφού ο κινητήρας του έχει ισχύ πάνω από 11 ίππους, ενώ το πλαίσιό του είναι κατασκευασμένο με ανθρακονήματα, με συνέπεια το όχημα να ζυγίζει μόλις 235 κιλά. Προδιαγραφές που του επιτρέπουν να αναπτύσσει ταχύτητα 100 χλμ./ώρα ούτε λίγο ούτε πολύ σε 4 δευτερόλεπτα, κερδίζοντας μεταξύ άλλων οχήματα από πανεπιστήμια της Γερμανίας, της Αυστρίας και της Αγγλίας.

Η «ιστορία» του Εργαστηρίου Συστημάτων Παραγωγής με τη «φοιτητική Φόρμουλα 1» ξεκινάει από το 2002, όταν μια ομάδα προπτυχιακών φοιτητών του έκανε την «παρθενική» της εμφάνιση στον διαγωνισμό, κατασκευάζοντας το πρώτο μονοθέσιο. 

.
Καθώς κάθε αγωνιστικό έχει δικαίωμα συμμετοχής σε διοργανώσεις Formula Student για ένα μόλις χρόνο, μέχρι σήμερα από το Εργαστήριο έχουν προκύψει τέσσερα διαφορετικά οχήματα, στην κατασκευή των οποίων συμμετείχαν συνολικά 150 προπτυχιακοί.
.
Το πιο πρόσφατο όχημα είναι το πρώτο ηλεκτροκίνητο και, παίρνοντας μέρος στο Formula Student στην Τσεχία, ολοκλήρωσε τον κύκλο «ζωής» του. 

.
Ετσι, ήδη έχει μπει σε εφαρμογή το σχέδιο για την κατασκευή του «διαδόχου» του, με στόχο να έχει 10% πιο αποδοτικό ηλεκτροκινητήρα και να είναι 20% ελαφρύτερο. 
Η κατασκευή του θα γίνει από την «UoP5e», η οποία θα αποτελείται από καινούργιους φοιτητές.

No comments: