The Hellenic Navy (HN) (Greek: Πολεμικό Ναυτικό, Polemikó Naftikó, abbreviated ΠΝ) is the naval force of Greece, part of the Greek Armed Forces. The modern Greek navy has its roots in the naval forces of various Aegean Islands, which fought in the Greek War of Independence. During the periods of monarchy (1833–1924 and 1936–1973) it was known as the Royal Navy (Βασιλικόν Ναυτικόν, Vasilikón Naftikón, abbreviated ΒΝ).The total displacement of all the navy's vessels is approximately 150,000 tons.The motto of the Hellenic Navy is "Μέγα το της Θαλάσσης Κράτος" from Thucydides' account of Pericles' oration on the eve of the Peloponnesian War. This has been roughly translated as "Great is the country that controls the sea". The Hellenic Navy's emblem consists of an anchor in front of a crossed Christian cross and trident, with the cross symbolizing Greek Orthodoxy, and the trident symbolizing Poseidon, the god of the sea in Greek mythology. Pericles' words are written across the top of the emblem. "The navy, as it represents a necessary weapon for Greece, should only be created for war and aim to victory."...............The Hellenic Merchant Marine refers to the Merchant Marine of Greece, engaged in commerce and transportation of goods and services universally. It consists of the merchant vessels owned by Greek civilians, flying either the Greek flag or a flag of convenience. Greece is a maritime nation by tradition, as shipping is arguably the oldest form of occupation of the Greeks and a key element of Greek economic activity since the ancient times. Nowadays, Greece has the largest merchant fleet in the world, which is the second largest contributor to the national economy after tourism and forms the backbone of world shipping. The Greek fleet flies a variety of flags, however some Greek shipowners gradually return to Greece following the changes to the legislative framework governing their operations and the improvement of infrastructure.Blogger Tips and Tricks
This is a bilingual blog in English and / or Greek and you can translate any post to any language by pressing on the appropriate flag....Note that there is provided below a scrolling text with the 30 recent posts...Αυτό είναι ένα δίγλωσσο blog στα Αγγλικά η/και στα Ελληνικά και μπορείτε να μεταφράσετε οποιοδήποτε ποστ σε οποιαδήποτε γλώσσα κάνοντας κλικ στη σχετική σημαία. Σημειωτέον ότι παρακάτω παρέχεται και ένα κινούμενο κείμενο με τα 30 πρόσφατα ποστς....This is a bilingual blog in English and / or Greek and you can translate any post to any language by pressing on the appropriate flag....Note that there is provided below a scrolling text with the 30 recent posts...Αυτό είναι ένα δίγλωσσο blog στα Αγγλικά η/και στα Ελληνικά και μπορείτε να μεταφράσετε οποιοδήποτε ποστ σε οποιαδήποτε γλώσσα κάνοντας κλικ στη σχετική σημαία. Σημειωτέον ότι παρακάτω παρέχεται και ένα κινούμενο κείμενο με τα 30 πρόσφατα ποστς.........

Friday, September 26, 2014

ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ..[ 4710 ]


14 σταθμοί από Γαλάτσι έως Γουδή

ΕΘΝΟΣ||«E» 26/9/2014

Περισσότερες από εννέα πυκνοκατοικημένες περιοχές της Αθήνας θα εξυπηρετήσει η νέα γραμμή του Μετρό από το Αλσος Βεΐκου μέχρι το Γουδή, που σχεδιάζεται να δημοπρατηθεί στο τέλος του χρόνου.

14 σταθμοί από Γαλάτσι έως Γουδή
Με 12 χιλιόμετρα υπόγειας σήραγγας και 14 υπερσύγχρονους σταθμούς, θα διασχίσει Γαλάτσι, Κυψέλη, Γκύζη, Εξάρχεια, Κολωνάκι, Καισαριανή, Ιλίσια, Ζωγράφου, Γουδή, εξυπηρετώντας καθημερινά τουλάχιστον 220.000 επιβάτες στις μετακινήσεις τους προς την Πανεπιστημιούπολη, τα Δικαστήρια, τα μεγάλα νοσοκομεία και το εμπορικό κέντρο. Η νέα γραμμή θα συνδέεται με τις υφιστάμενες 2 και 3 μέσω σηράγγων 800 μέτρων, στους σταθμούς Ακαδημία και Ευαγγελισμός.
Οπως διαβεβαίωσαν χθες ο υπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, και ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Χρήστος Τσίτουρας, η χρηματοδότηση του έργου, ύψους 1,2- 1,3 δισ. ευρώ, έχει διασφαλιστεί. Η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων αναμένεται να διαθέσει, μέσω χαμηλότοκου δανείου, 800 εκατομμύρια ευρώ, ενώ το υπόλοιπο θα χρηματοδοτηθεί από το νέο ΕΣΠΑ.
«Οι επενδύσεις έρχονται στην καρδιά τη Αθήνας», δήλωσε χαρακτηριστικά ο υπουργός Υποδομών, επισημαίνοντας πως το έργο είχε σχεδόν ξεχαστεί εξαιτίας της οικονομικής κρίσης. Τώρα όμως θα προχωρήσει, ύστερα από μήνες συζητήσεων και διαπραγματεύσεων με την τράπεζα και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Τόνισε τη σημασία του έργου για την ποιότητα ζωής των κατοίκων της πρωτεύουσας, για την αναβάθμιση της καθημερινότητας, αλλά και την ανάπτυξη, με τη δημιουργία χιλιάδων άμεσων και έμμεσων θέσεων εργασίας.
14 σταθμοί από Γαλάτσι έως Γουδή
Η γραμμή Αλσος Βεΐκου - Γουδή αποτελεί το πρώτο τμήμα της γραμμής 4 (U), συνολικού μήκους 33 χιλιομέτρων. Πρόκειται ουσιαστικά για ένα νέο Μετρό, αφού διαπνέεται από μία νέα φιλοσοφία, ενώ θα διαθέτει καινούργιο Κέντρο Ελέγχου χωρίς εξάρτηση από τις υφιστάμενες γραμμές.
.
Χωρίς οδηγό
Ενσωματώνει τις νέες τεχνολογίες με την εφαρμογή 46 διαφορετικών συστημάτων, με συρμούς χωρίς οδηγό και με σταθμούς που θα διαθέτουν πόρτες ασφαλείας πάνω στην αποβάθρα. Εξίσου σημαντικό είναι το γεγονός πως όπου χωροθετούνται οι σταθμοί, θα γίνονται ουσιαστικές αναπλάσεις των γύρω περιοχών από την Αττικό Μετρό σε συνεργασία με τις τοπικές κοινωνίες.

Ο δήμαρχος Αθηναίων, Γιώργος Καμίνης, μαζί με τους δημάρχους Γαλατσίου, Καισαριανής και Ζωγράφου κ. Μαρκόπουλο, Κοντόσταυλο και την κ. Καφατσάκη, παραβρέθηκαν στη χθεσινή παρουσίαση του έργου, σηματοδοτώντας έτσι την επιθυμία της Τοπικής Αυτοδιοίκησης να συμμετάσχει ουσιαστικά στην υλοποίησή του.
Ο κ. Καμίνης επεσήμανε πως το σύνολο των Αθηναίων αγκαλιάζει το Μετρό και τόνισε πως η νέα γραμμή καλύπτει ένα εμφανές κενό, καθώς ανακουφίζει περιοχές που δεν εξυπηρετούνταν από το μέσο. Παράλληλα ζήτησε να υπάρξει ουσιαστική ενημέρωση και διαβούλευση με τους πολίτες ώστε να αποφευχθούν προβλήματα του παρελθόντος.
Απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων, ο κ. Χρυσοχοΐδης είπε πως η διαβούλευση είναι αναγκαία στη διάρκεια της οριστικής μελέτης, τόνισε ωστόσο, όπως και ο κ. Τσίτουρας, πως ο σχεδιασμός των σταθμών δεν αλλάζει. Οι μελέτες θα οριστικοποιηθούν μέσα στο επόμενο οκτάμηνο, ώστε όλα να είναι έτοιμα για την υποβολή των οικονομικών προσφορών των προεπιλεγέντων σε έναν χρόνο από σήμερα. Ολες σχεδόν οι εργασίες θα γίνονται υπόγεια ώστε να ελαχιστοποιηθεί, κατά το δυνατόν, η επιβάρυνση της πόλης. Προβλέπεται η χρήση Μετροπόντικα διπλής τροχιάς για την κατασκευή της σήραγγας και η μέθοδο της υπόγειας διάνοιξης και του ανοικτού ορύγματος για την κατασκευή των σταθμών.
Ο χρόνος διαδρομής από το Αλσος Βεΐκου μέχρι το κέντρο της Αθήνας θα είναι 10 λεπτά. Εκτός από την καθημερινή επιβατική κίνηση των 220.000 επιβατών (με προοπτική να αυξηθούν στους 310.000 όσο θα προχωράει η υλοποίηση της γραμμής 4), υπολογίζεται πως ο συνολικός πληθυσμός που θα εξυπηρετείται, σε ακτίνα 500 μέτρων από τους σταθμούς, φθάνει τις 285.000.
Μανίνα Νικολοπούλου

No comments: