The Hellenic Navy (HN) (Greek: Πολεμικό Ναυτικό, Polemikó Naftikó, abbreviated ΠΝ) is the naval force of Greece, part of the Greek Armed Forces. The modern Greek navy has its roots in the naval forces of various Aegean Islands, which fought in the Greek War of Independence. During the periods of monarchy (1833–1924 and 1936–1973) it was known as the Royal Navy (Βασιλικόν Ναυτικόν, Vasilikón Naftikón, abbreviated ΒΝ).The total displacement of all the navy's vessels is approximately 150,000 tons.The motto of the Hellenic Navy is "Μέγα το της Θαλάσσης Κράτος" from Thucydides' account of Pericles' oration on the eve of the Peloponnesian War. This has been roughly translated as "Great is the country that controls the sea". The Hellenic Navy's emblem consists of an anchor in front of a crossed Christian cross and trident, with the cross symbolizing Greek Orthodoxy, and the trident symbolizing Poseidon, the god of the sea in Greek mythology. Pericles' words are written across the top of the emblem. "The navy, as it represents a necessary weapon for Greece, should only be created for war and aim to victory."...............The Hellenic Merchant Marine refers to the Merchant Marine of Greece, engaged in commerce and transportation of goods and services universally. It consists of the merchant vessels owned by Greek civilians, flying either the Greek flag or a flag of convenience. Greece is a maritime nation by tradition, as shipping is arguably the oldest form of occupation of the Greeks and a key element of Greek economic activity since the ancient times. Nowadays, Greece has the largest merchant fleet in the world, which is the second largest contributor to the national economy after tourism and forms the backbone of world shipping. The Greek fleet flies a variety of flags, however some Greek shipowners gradually return to Greece following the changes to the legislative framework governing their operations and the improvement of infrastructure.Blogger Tips and Tricks
This is a bilingual blog in English and / or Greek and you can translate any post to any language by pressing on the appropriate flag....Note that there is provided below a scrolling text with the 30 recent posts...Αυτό είναι ένα δίγλωσσο blog στα Αγγλικά η/και στα Ελληνικά και μπορείτε να μεταφράσετε οποιοδήποτε ποστ σε οποιαδήποτε γλώσσα κάνοντας κλικ στη σχετική σημαία. Σημειωτέον ότι παρακάτω παρέχεται και ένα κινούμενο κείμενο με τα 30 πρόσφατα ποστς....This is a bilingual blog in English and / or Greek and you can translate any post to any language by pressing on the appropriate flag....Note that there is provided below a scrolling text with the 30 recent posts...Αυτό είναι ένα δίγλωσσο blog στα Αγγλικά η/και στα Ελληνικά και μπορείτε να μεταφράσετε οποιοδήποτε ποστ σε οποιαδήποτε γλώσσα κάνοντας κλικ στη σχετική σημαία. Σημειωτέον ότι παρακάτω παρέχεται και ένα κινούμενο κείμενο με τα 30 πρόσφατα ποστς.........

Sunday, April 6, 2014

Σήματα που ίσως προέρχονται από τα εξαφανισμένο Boeing. ...[ 3942 ]

«Παλμό» από τα βάθη του Ινδικού έπιασε σκάφος, σύμφωνα με την Κίνα

«Παλμό» από τα βάθη του Ινδικού έπιασε σκάφος, σύμφωνα με την Κίνα




Σκάφη εξοπλισμένα με τελευταίας τεχνολογίας συστήματα για τον εντοπισμό σημάτων βρίσκονται καθ' οδόν για το σημείο στον Ινδικό Ωκεανό από όπου προέρχονται τα δύο - ανεπιβεβαίωτα μέχρι στιγμής - σήματα που «έπιασε» κινεζικό πλοίο και ίσως προέρχονται από τα εξαφανισμένο Boeing.

Οι αυστραλιανές αρχές χαρακτηρίζουν μεν «σημαντικό και ενθαρρυντικό στοιχείο» το σήμα, αλλά υπογραμμίζουν ότι ακόμη δεν είναι σίγουρο εάν προέρχεται όντως από τα μαύρα κουτιά.

Ο επικεφαλής των δυνάμεων που συμμετέχουν στη έρευνα, ο αυστραλιανός Άνγκους Χιούστον, επιβεβαίωσε τις αναφορές κινεζικών ΜΜΕ πως το κινεζικό περιπολικό σκάφος Hiaxun 01 «σήμα παλμό» στα 37,5 kHz, στη συχνότητα που εκπέμπουν τα μαύρα κουτιά.

Το σήμα ακούστηκε ξανά το Σάββατο από το ίδιο πλοίο, είπε ο Χιούστον, σε ακτίνα δύο χιλιομέτρων από το πρώτο σήμα, για περίοδο 90 δευτερολέπτων. Η Κίνα ανέφερε επίσης ότι στην περιοχή έχουν θεαθεί και λευκά αντικείμενα.

«Πρόκειται για σημαντικό και ενθαρρυντικό στοιχείο, στην αξιολόγηση του οποίου όμως πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί» υπογράμμισε στους δημοσιογράφους ο Χιούστον, επαναλαμβάνοντας πως «δεν έχει επιβεβαιωθεί ότι τα σήματα και τα αντικείμενα σχετίζονται με το αεροσκάφος».

Στο σημείο οδεύει το Echo του βρετανικού Ναυτικού και το Ocean Shield του αυστραλινού Ναυτικού. Το αυστραλιανό πλοίο ωστόσο θα ερευνήσει πρώτα άλλο ενδεχόμενο σήμα που εντόπισε, σε διαφορετικό σημείο.

.

Η ανακάλυψη του «παλμού»

Κινέζικο σκάφος που βρίσκεται στην περιοχή των ερευνών για το χαμένο Boeing έπιασε σήμα στη συχνότητα των 37,5kHz/δευτερόλεπτο.
Αυτή είναι η συχνότητα από την οποία εκπέμπεται το σήμα ενός «μαύρου κουτιού» εξηγούν οι ειδικοί.

Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει επίσημη επιβεβαίωση από τις Αρχές. Μάλιστα, ο αυστραλός υπουργός Άμυνας, Ντέιβιντ Τζόνστον, προειδοποίησε ότι το σήμα μπορεί να μην προέρχεται από το αεροσκάφος. 

«Δεν είναι η πρώτη φορά που έχουμε (εντοπίσει) κάτι που αποδείχθηκε απογοήτευση» δήλωσε στο ABC.

Δεν είναι ακόμη δυνατό να διαπιστωθεί εάν το σήμα συνδέεται ή όχι με το αεροσκάφος που εξαφανίστηκε πριν από ένα μήνα.


Στον νότιο Ινδικό Ωκεανό επιχειρούν και ειδικά εξοπλισμένα σκάφη της Βρετανίας, τα οποία αναζητούν και αυτά το «μαύρο κουτί». Πρόκειται για το πυρηνικό υποβρύχιο HMS Tireless και το ερευνητικό πλοίο HMS Echo.

Οι συντεταγμένες του σήματος που αναγνώρισε η συσκευή εντοπισμού του μαύρου κουτιού, την οποία ανέπτυξε το ερευνητικό κινεζικό σκάφος Haixun 01, είναι περίπου 25 βαθμοί νότιο γεωγραφικό πλάτος και 101 βαθμοί ανατολικό γεωγραφικό μήκος, διευκρίνισε το πρακτορείο ειδήσεων.

Ο χρόνος για την ανεύρεση του «μαύρου κουτιού» του μοιραίου αεροπλάνου των μαλαισιανών αερογραμμών κυλά αντίστροφα, καθώς οι μπαταρίες εξαντλούνται στις 30 μέρες και αυτές οι μέρες συμπληρώνονται την ερχόμενη εβδομάδα.

Οι μαλαισιανές αρχές εκτιμούν πως, σύμφωνα με δεδομένα από δορυφόρους, η πτήση MH370 βυθίστηκε στον Ινδικό Ωκεανό, ανοικτά των δυτικών ακτών της Αυστραλίας, αφού προηγουμένως έκανε στροφή 180 μοιρών στη διάρκεια μιας πτήσης από την Κουάλα Λουμπούρ στο Πεκίνο.
Κανένα στοιχείο δεν έχει βρεθεί που να επιβεβαιώνει το συγκεκριμένο σημείο στο οποίο θα μπορούσε να έχει βυθιστεί στο Μπόινγκ 777.
Οι αρχές εξακολουθούν να μην καταλαβαίνουν πώς ή γιατί εξαφανίστηκε το αεροσκάφος και έχουν προειδοποιήσει πως μόνο όταν βρεθούν τα μαύρα κουτιά θα μπορέσει ίσως να λυθεί το μυστήριο.
Νωρίτερα, ο υπουργός Μεταφορών της Μαλαισίας στην καθιερωμένη εδώ και 4 εβδομάδες ενημέρωση των δημοσιογράφων ανακοίνωσε τη σύσταση τριών επιτροπών που θα ασχοληθούν με την υπόθεση.
Η μία επιτροπή θα ασχοληθεί με τους συγγενείς των επιβατών, η δεύτερη με τις έρευνες που είναι σε εξέλιξη και η τρίτη με τα ζητήματα των αποζημιώσεων.

Παράλληλα, θα διοριστεί και ανεξάρτητος εμπειρογνώμονας που θα ηγηθεί της προσπάθειας να χυθεί φως στο δυστύχημα. Σε αυτή την προσπάθεια θα συμμετάσχουν εκπρόσωποι της Κίνας, των ΗΠΑ, της Βρετανίας και της Γαλλίας.

Ο Χισαμουντίν Χουσεΐν απέρριψε για μια ακόμα φορά τις κατηγορίες που διατυπώνονται από διάφορες πλευρές ότι η Μαλαισία με τους χειρισμούς της είναι υπεύθυνη για το αεροπορικό δυστύχημα.

No comments: