The Hellenic Navy (HN) (Greek: Πολεμικό Ναυτικό, Polemikó Naftikó, abbreviated ΠΝ) is the naval force of Greece, part of the Greek Armed Forces. The modern Greek navy has its roots in the naval forces of various Aegean Islands, which fought in the Greek War of Independence. During the periods of monarchy (1833–1924 and 1936–1973) it was known as the Royal Navy (Βασιλικόν Ναυτικόν, Vasilikón Naftikón, abbreviated ΒΝ).The total displacement of all the navy's vessels is approximately 150,000 tons.The motto of the Hellenic Navy is "Μέγα το της Θαλάσσης Κράτος" from Thucydides' account of Pericles' oration on the eve of the Peloponnesian War. This has been roughly translated as "Great is the country that controls the sea". The Hellenic Navy's emblem consists of an anchor in front of a crossed Christian cross and trident, with the cross symbolizing Greek Orthodoxy, and the trident symbolizing Poseidon, the god of the sea in Greek mythology. Pericles' words are written across the top of the emblem. "The navy, as it represents a necessary weapon for Greece, should only be created for war and aim to victory."...............The Hellenic Merchant Marine refers to the Merchant Marine of Greece, engaged in commerce and transportation of goods and services universally. It consists of the merchant vessels owned by Greek civilians, flying either the Greek flag or a flag of convenience. Greece is a maritime nation by tradition, as shipping is arguably the oldest form of occupation of the Greeks and a key element of Greek economic activity since the ancient times. Nowadays, Greece has the largest merchant fleet in the world, which is the second largest contributor to the national economy after tourism and forms the backbone of world shipping. The Greek fleet flies a variety of flags, however some Greek shipowners gradually return to Greece following the changes to the legislative framework governing their operations and the improvement of infrastructure.Blogger Tips and Tricks
This is a bilingual blog in English and / or Greek and you can translate any post to any language by pressing on the appropriate flag....Note that there is provided below a scrolling text with the 30 recent posts...Αυτό είναι ένα δίγλωσσο blog στα Αγγλικά η/και στα Ελληνικά και μπορείτε να μεταφράσετε οποιοδήποτε ποστ σε οποιαδήποτε γλώσσα κάνοντας κλικ στη σχετική σημαία. Σημειωτέον ότι παρακάτω παρέχεται και ένα κινούμενο κείμενο με τα 30 πρόσφατα ποστς....This is a bilingual blog in English and / or Greek and you can translate any post to any language by pressing on the appropriate flag....Note that there is provided below a scrolling text with the 30 recent posts...Αυτό είναι ένα δίγλωσσο blog στα Αγγλικά η/και στα Ελληνικά και μπορείτε να μεταφράσετε οποιοδήποτε ποστ σε οποιαδήποτε γλώσσα κάνοντας κλικ στη σχετική σημαία. Σημειωτέον ότι παρακάτω παρέχεται και ένα κινούμενο κείμενο με τα 30 πρόσφατα ποστς.........

Monday, February 3, 2014

Στο επίκεντρο το φορολογικό στα αγροτικά μπλόκα...[ 3533 ]

Στους δρόμους τα τρακτέρ, εντάσεις σε αγροτικά μπλόκα

 03 Φεβ. 2014, 19:42 // in.gr »

Στους δρόμους τα τρακτέρ, εντάσεις σε αγροτικά μπλόκα
  (Φωτογραφία:  ΑΠΕ )



Λάρισα
Εκατοντάδες τρακτέρ έχουν φτάσει στον κόμβο της Νίκαιας επί της παλαιάς Εθνικής Οδού Αθηνών - Θεσσαλονίκης. Η προσέλευση συνεχίζεται.
Μάλιστα, σημειώθηκαν και οι πρώτες εντάσεις μεταξύ αγροτών και των ισχυρών αστυνομικών δυνάμεων που βρίσκονται στο σημείο.

Συγκεκριμένα, συμπλοκές μεταξύ αγροτών και αστυνομικών σημειώθηκαν σε δύο μπλόκα και συγκεκριμένα στην Ηλεία στον κόμβο της Μαραθιάς και τη Νίκαια στο νομό Λάρισας.

Οι αστυνομικοί στον κόμβο Μαραθιάς έκαναν χρήση χημικών και σημειώθηκαν τρεις προσαγωγές.

Η ένταση σημειώθηκε λίγο πριν τις 5 το απόγευμα όταν ομάδα αγροτών επιχείρησε να καταλάβει το οδόστρωμα της Εθνικής οδού και οι αστυνομικές δυνάμεις τους απώθησαν κάνοντας και περιορισμένη ρίψη χημικών.

Όπως αναφέρει η εφημερίδα της Ηλείας, patrisnews, οι προσαχθέντες είναι ο δημοτικός σύμβουλος Πύργου Χρήστος Γιάνναρος, ο περιφερειακός σύμβουλος Δυτικής Ελλάδας Γιώργος Καραπάνος και ο γραμματέας της ΟΑΣΗ, Στάθης Κούφης.

Ένταση σημειώθηκε λίγο πριν τις 17:00 το απόγευμα και στον κόμβο της Νίκαιας, όταν ομάδα αγροτών επιχείρησε να καταλάβει το οδόστρωμα της Εθνικής Οδού και οι αστυνομικές δυνάμεις τους απώθησαν, προχωρώντας και σε ρίψη χημικών.

Οι αγρότες διαμαρτύρονται για τις προωθούμενες φορολογικές ρυθμίσεις και ζητούν μείωση του κόστους παραγωγής.

Στον κόμβο της Ημαθίας αγρότες έχουν παρατάξει τα τρακτέρ τους παραπλεύρως της Εθνικής Οδού, λέγοντας ότι θα τηρήσουν στάση αναμονής μέχρι την Τετάρτη, οπότε θα συνεδριάσουν εκ νέου, για να αποφασίσουν εάν θα προχωρήσουν με τα τρακτέρ στην Εγνατία και σε αποκλεισμούς.

Οι αγρότες της Ημαθίας διαμαρτύρονται και γιατί δεν έχουν λάβει τις αποζημιώσεις για τις ζημιές που υπέστησαν οι καλλιέργειές τους από την κακοκαιρία του περσινού χειμώνα.

Από την αστυνομία έχει εκδοθεί ανακοίνωση κυκλοφοριακών ρυθμίσεων, σύμφωνα με την οποία από τη Δευτέρα και ώρα 13.30 μέχρι το Σάββατο 8 Φεβρουαρίου και ώρα 13.30, απαγορεύεται η κυκλοφορία όλων των οχημάτων στην Παλαιά Εθνική Οδό Αθηνών-Θεσσαλονίκης από τον κόμβο Νίκαιας (χιλιομετρική 346+400 Π.Α.Θ.Ε.) έως τον κόμβο Βιοκαρπέτ (Π.Ε.Ο. Αθηνών-Θεσσαλονίκης), λόγω συγκέντρωσης αγροτών με γεωργικούς ελκυστήρες και η κυκλοφορία διεξάγεται από υποδεικνυόμενες εναλλακτικές διαδρομές ως ακολούθως:

Προς Θεσσαλονίκη:

Όλα τα οχήματα που κινούνται επί της Π.Α.Θ.Ε. και με κατεύθυνση προς τη Λάρισα δεν θα εξέρχονται από την Π.Α.Θ.Ε. στον κόμβο Νίκαιας , αλλά θα συνεχίζουν και θα εξέρχονται από την Π.Α.Θ.Ε. στον κόμβο του Πλατυκάμπου

Προς Αθήνα:
Όλα τα οχήματα που κινούνται επί της Π.Α.Θ.Ε. και με κατεύθυνση προς τη Λάρισα δεν θα εξέρχονται από την Π.Α.Θ.Ε. στον κόμβο Νίκαιας αλλά η έξοδός τους θα πραγματοποιείται στον κόμβο του Πλατυκάμπου
Όλα τα οχήματα που κινούνται επί της Παλαιάς Εθνικής Οδού Αθηνών - Θεσσαλονίκης, με κατεύθυνση προς Αθήνα θα αναστρέφονται στο ύψος του κόμβου της ΒΙΟΚΑΡΠΕΤ και θα κινούνται με κατεύθυνση προς Λάρισα - Παλαιά Εθνική Οδό Λάρισας-Βόλου και μέσω του κόμβου Πλατυκάμπου, θα εισέρχονται στην Π.Α.Θ.Ε.
Newsroom ΔΟΛ

No comments: