The Hellenic Navy (HN) (Greek: Πολεμικό Ναυτικό, Polemikó Naftikó, abbreviated ΠΝ) is the naval force of Greece, part of the Greek Armed Forces. The modern Greek navy has its roots in the naval forces of various Aegean Islands, which fought in the Greek War of Independence. During the periods of monarchy (1833–1924 and 1936–1973) it was known as the Royal Navy (Βασιλικόν Ναυτικόν, Vasilikón Naftikón, abbreviated ΒΝ).The total displacement of all the navy's vessels is approximately 150,000 tons.The motto of the Hellenic Navy is "Μέγα το της Θαλάσσης Κράτος" from Thucydides' account of Pericles' oration on the eve of the Peloponnesian War. This has been roughly translated as "Great is the country that controls the sea". The Hellenic Navy's emblem consists of an anchor in front of a crossed Christian cross and trident, with the cross symbolizing Greek Orthodoxy, and the trident symbolizing Poseidon, the god of the sea in Greek mythology. Pericles' words are written across the top of the emblem. "The navy, as it represents a necessary weapon for Greece, should only be created for war and aim to victory."...............The Hellenic Merchant Marine refers to the Merchant Marine of Greece, engaged in commerce and transportation of goods and services universally. It consists of the merchant vessels owned by Greek civilians, flying either the Greek flag or a flag of convenience. Greece is a maritime nation by tradition, as shipping is arguably the oldest form of occupation of the Greeks and a key element of Greek economic activity since the ancient times. Nowadays, Greece has the largest merchant fleet in the world, which is the second largest contributor to the national economy after tourism and forms the backbone of world shipping. The Greek fleet flies a variety of flags, however some Greek shipowners gradually return to Greece following the changes to the legislative framework governing their operations and the improvement of infrastructure.Blogger Tips and Tricks
This is a bilingual blog in English and / or Greek and you can translate any post to any language by pressing on the appropriate flag....Note that there is provided below a scrolling text with the 30 recent posts...Αυτό είναι ένα δίγλωσσο blog στα Αγγλικά η/και στα Ελληνικά και μπορείτε να μεταφράσετε οποιοδήποτε ποστ σε οποιαδήποτε γλώσσα κάνοντας κλικ στη σχετική σημαία. Σημειωτέον ότι παρακάτω παρέχεται και ένα κινούμενο κείμενο με τα 30 πρόσφατα ποστς....This is a bilingual blog in English and / or Greek and you can translate any post to any language by pressing on the appropriate flag....Note that there is provided below a scrolling text with the 30 recent posts...Αυτό είναι ένα δίγλωσσο blog στα Αγγλικά η/και στα Ελληνικά και μπορείτε να μεταφράσετε οποιοδήποτε ποστ σε οποιαδήποτε γλώσσα κάνοντας κλικ στη σχετική σημαία. Σημειωτέον ότι παρακάτω παρέχεται και ένα κινούμενο κείμενο με τα 30 πρόσφατα ποστς.........

Sunday, May 16, 2010

Παιδεία ,Mάθηση και Επαγγελματική Αποκατάσταση. [ 1265 ]

Άλλο πράγμα η παιδεία και η μάθηση και άλλο πράγμα η επαγγελματική αποκατάσταση.

Ώρα..εργασίας στην ...Πλάκα
Δυστυχώς στο μυαλό του Νεοέλληνα αυτό είναι συμβιβασμένο και έχουμε αυτά τα λυπηρά φαινόμενα.Θυμάμαι συμφοιτητές μου αλλά και σύγχρονους φοιτητές μου να εξοργίζονται γιατί ένας 50 χρονος ερχόταν να σπουδάσει όπως και γιατί ένας που έχει καρκίνο θέλει να σπουδάσει.
Δυστυχώς για τον Νεοέλληνα η λέξη Παιδεία και Γνώση δεν έχει κανένα μα κανένα απολύτως νόημα.

Ο Πτυχιούχος Δημήτρη αν δεν σπούδαζε διότι περιορίζαμε τις θέσεις τι θα έκανε;
Δεν θα έπιανε μια δουλειά για να φάει;
Τι τον εμποδίζει να το κάνει αυτό μετά από τέσσερα χρόνια;
Τι αλλάζει και μετά από τέσσερα χρόνια δεν μπορεί να κάνει καμία δουλειά εκτός από σερβιτόρος ή καφενόβιος;
Αντί να στηλιτεύσουμε αυτή την νοοτροπία, καθόμαστε και προσπαθούμε να βρούμε τρόπους να κάνουμε πιο ελιτίστικη την εισαγωγή στα πανεπιστήμια.

Αν είχαμε καπιταλιστική κοινωνία και όχι μία Νεοελληνική Σοβιετία τότε θα είχαμε πτυχιούχους που θα εργαζόταν όλοι και θα προωθούσαν και την έρευνα και την ανάπτυξη και θα μεταφέραν τις γνώσεις τους σε χιλιάδες τομείς της ζωής.
Αντ' αυτού στην καθ'ημας Σοβιετία το μόνο που θέλουμε είναι ένα πτυχίο και μία θέση υπαλλήλου κάπου.
Πόσοι από τους πτυχιούχους ρισκάραν ποτέ;
Πόσοι από τους πτυχιούχους δεν έχουν την λογική κουράστικα ένα χρόνο στα δεκαοκτώ μου και μετά οφείλουν οι πάντες να με ακριβοπληρώνουν για αυτό.
Γιατί ένας δάσκαλος, ένας φιλόλογος, ένας αρχαιολόγος πχ θα πρέπει σε ένα καπιταλιστικό κράτος να έχει σαν μόνη δραστηριότητα το να διοριστεί σε ένα δημόσιο σχολείο;
Γιατί με τόσους άνεργους πτυχιούχους φιλόλογους δεν έχουμε την Ελληνίδα Rosseta Stone;

Όσο για την γκρίνια περί φυγής μυαλών στο εξωτερικό είναι κάτι που το ακούω χρόνια τώρα.
Ναι στο εξωτερικό είναι τα πράγματα καλύτερα από άποψη αμοιβών.
Οι οικονομίες τους είναι δομημένες έτσι ώστε να έχουν αρκετές θέσεις πτυχιούχων, όπως η Ελλάδα έχει αρκετές θέσεις ανειδίκευτων εργατών. Όπως οι μετανάστες βρίσκουν θέσεις στην Ελλάδα έτσι και οι Έλληνες πτυχιούχοι βρίσκουν θέσεις στο εξωτερικό. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.

Ούτε την τεράστια πρωτοπορία παράγουν ούτε τίποτα άλλο. Όπως ο λαθρομετανάστης θα έρθει στην Ελλάδα και θα μάθει να δουλεύει τρακτέρ, έτσι και ο Έλληνας πτυχιούχος θα πάει στο εξωτερικό να δουλεύει το αντίστοιχο "τρακτερ" της επιστήμης του.
Ας πάψουμε να βαυκαλιζόμαστε για πρωτοπόρα μυαλά και άλλα φαιδρά.

Σε μία χώρα που έχει ανεργία όποιος έχει την δυνατότητα να βρεί δουλειά εκτός συνόρων το κάνει.
Εφόσον η Ευρώπη δεν θέλει εργάτες θα παίρνει υπαλλήλους.

Source/ Amico ( Inout ) 16-5-2010

No comments: