The Hellenic Navy (HN) (Greek: Πολεμικό Ναυτικό, Polemikó Naftikó, abbreviated ΠΝ) is the naval force of Greece, part of the Greek Armed Forces. The modern Greek navy has its roots in the naval forces of various Aegean Islands, which fought in the Greek War of Independence. During the periods of monarchy (1833–1924 and 1936–1973) it was known as the Royal Navy (Βασιλικόν Ναυτικόν, Vasilikón Naftikón, abbreviated ΒΝ).The total displacement of all the navy's vessels is approximately 150,000 tons.The motto of the Hellenic Navy is "Μέγα το της Θαλάσσης Κράτος" from Thucydides' account of Pericles' oration on the eve of the Peloponnesian War. This has been roughly translated as "Great is the country that controls the sea". The Hellenic Navy's emblem consists of an anchor in front of a crossed Christian cross and trident, with the cross symbolizing Greek Orthodoxy, and the trident symbolizing Poseidon, the god of the sea in Greek mythology. Pericles' words are written across the top of the emblem. "The navy, as it represents a necessary weapon for Greece, should only be created for war and aim to victory."...............The Hellenic Merchant Marine refers to the Merchant Marine of Greece, engaged in commerce and transportation of goods and services universally. It consists of the merchant vessels owned by Greek civilians, flying either the Greek flag or a flag of convenience. Greece is a maritime nation by tradition, as shipping is arguably the oldest form of occupation of the Greeks and a key element of Greek economic activity since the ancient times. Nowadays, Greece has the largest merchant fleet in the world, which is the second largest contributor to the national economy after tourism and forms the backbone of world shipping. The Greek fleet flies a variety of flags, however some Greek shipowners gradually return to Greece following the changes to the legislative framework governing their operations and the improvement of infrastructure.Blogger Tips and Tricks
This is a bilingual blog in English and / or Greek and you can translate any post to any language by pressing on the appropriate flag....Note that there is provided below a scrolling text with the 30 recent posts...Αυτό είναι ένα δίγλωσσο blog στα Αγγλικά η/και στα Ελληνικά και μπορείτε να μεταφράσετε οποιοδήποτε ποστ σε οποιαδήποτε γλώσσα κάνοντας κλικ στη σχετική σημαία. Σημειωτέον ότι παρακάτω παρέχεται και ένα κινούμενο κείμενο με τα 30 πρόσφατα ποστς....This is a bilingual blog in English and / or Greek and you can translate any post to any language by pressing on the appropriate flag....Note that there is provided below a scrolling text with the 30 recent posts...Αυτό είναι ένα δίγλωσσο blog στα Αγγλικά η/και στα Ελληνικά και μπορείτε να μεταφράσετε οποιοδήποτε ποστ σε οποιαδήποτε γλώσσα κάνοντας κλικ στη σχετική σημαία. Σημειωτέον ότι παρακάτω παρέχεται και ένα κινούμενο κείμενο με τα 30 πρόσφατα ποστς.........

Saturday, September 12, 2009

Διάπλους Αρκτικών ακτών...[ 410 ]

Γερμανικά εμπορικά πλοία διέπλευσαν τις αρκτικές ακτές της Ρωσίας, χωρίς βοήθεια παγοθραυστικών

ΑΠΕ Σάββατο, Τελευταία Ενημέρωση : 12/09/2009 11:55

Δύο γερμανικά εμπορικά πλοία διέπλευσαν κατά μήκος των αρκτικών ακτών της Ρωσίας, από τη Νότια Κορέα προς τη Σιβηρία, χωρίς τη βοήθεια παγοθραυστικών, όπως ανακοίνωσε η ναυτιλιακή εταιρία.

Τα δύο σκάφη, που ανήκουν στην εταιρία Beluga Shipping, κατάφεραν να κάνουν τη συγκεκριμένη πορεία - που έχει μικρότερο κόστος- περνώντας από το Βόρειο-ανατολικό Πέρασμα, λόγω της συρρίκνωσης των πάγων στους πόλους, που προκαλείται από την υπερθέρμανση του πλανήτη.

"Είμαστε πολύ υπερήφανοι και χαρούμενοι που είμαστε η πρώτη δυτική ναυτιλιακή εταιρία, που με επιτυχία έκανε τον διάπλου του θρυλικού Βορειο-ανατολικού Περάσματος και μεταφέραμε το φορτίο με ασφάλεια σε αυτή την απαιτητική θαλάσσια περιοχή", δήλωσε ο Νιλς Στολμπεργκ, πρόεδρος της ναυτιλιακής εταιρίας Beluga.

Τα πλοία "Beluga Fraternity" και "Beluga Foresight" απέπλευσαν από το ρωσικό λιμάνι του Βλαδιβοστόκ με φορτίο που είχαν φορτώσει τον Ιούλιο, στη Νότια Κορέα και με προορισμό την Ολλανδία. Τα σκάφη αγκυροβόλησαν στο σιβηριανό λιμάνι Γιαμπουργκ, τη Δευτέρα.

Το Βορειο-ανατολικό Πέρασμα μειώνει τη διαδρομή κατά 4.000 ναυτικά μίλια, αφού η μόνη εναλλακτική πορεία για ένα σκάφος είναι το ταξίδι των 11.000 μιλίων μέσω του Καναλιού του Σουέζ.

"Ρωσικά υποβρύχια και παγοθραυστικά είχαν χρησιμοποιήσει τη Βόρεια Οδό στο παρελθόν, αλλά δεν ήταν ανοικτή για εμπορικά πλοία, έως τώρα, διότι σε αρκετές περιοχές υπάρχει στρώμα πάγου", δήλωσε ο Στόλμπεργκ, στο Ρόιτερ.

"Μόνο το τελευταίο καλοκαίρι οι δορυφορικές εικόνες έδειξαν ότι ο πάγος λιώνει και άνοιξε ένας μικρός διάδρομος που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί από εμπορικά πλοία, στο Βορειοανατολικό Πέρασμα", πρόσθεσε ο Στόλμπεργκ

No comments: