The Hellenic Navy (HN) (Greek: Πολεμικό Ναυτικό, Polemikó Naftikó, abbreviated ΠΝ) is the naval force of Greece, part of the Greek Armed Forces. The modern Greek navy has its roots in the naval forces of various Aegean Islands, which fought in the Greek War of Independence. During the periods of monarchy (1833–1924 and 1936–1973) it was known as the Royal Navy (Βασιλικόν Ναυτικόν, Vasilikón Naftikón, abbreviated ΒΝ).The total displacement of all the navy's vessels is approximately 150,000 tons.The motto of the Hellenic Navy is "Μέγα το της Θαλάσσης Κράτος" from Thucydides' account of Pericles' oration on the eve of the Peloponnesian War. This has been roughly translated as "Great is the country that controls the sea". The Hellenic Navy's emblem consists of an anchor in front of a crossed Christian cross and trident, with the cross symbolizing Greek Orthodoxy, and the trident symbolizing Poseidon, the god of the sea in Greek mythology. Pericles' words are written across the top of the emblem. "The navy, as it represents a necessary weapon for Greece, should only be created for war and aim to victory."...............The Hellenic Merchant Marine refers to the Merchant Marine of Greece, engaged in commerce and transportation of goods and services universally. It consists of the merchant vessels owned by Greek civilians, flying either the Greek flag or a flag of convenience. Greece is a maritime nation by tradition, as shipping is arguably the oldest form of occupation of the Greeks and a key element of Greek economic activity since the ancient times. Nowadays, Greece has the largest merchant fleet in the world, which is the second largest contributor to the national economy after tourism and forms the backbone of world shipping. The Greek fleet flies a variety of flags, however some Greek shipowners gradually return to Greece following the changes to the legislative framework governing their operations and the improvement of infrastructure.Blogger Tips and Tricks
This is a bilingual blog in English and / or Greek and you can translate any post to any language by pressing on the appropriate flag....Note that there is provided below a scrolling text with the 30 recent posts...Αυτό είναι ένα δίγλωσσο blog στα Αγγλικά η/και στα Ελληνικά και μπορείτε να μεταφράσετε οποιοδήποτε ποστ σε οποιαδήποτε γλώσσα κάνοντας κλικ στη σχετική σημαία. Σημειωτέον ότι παρακάτω παρέχεται και ένα κινούμενο κείμενο με τα 30 πρόσφατα ποστς....This is a bilingual blog in English and / or Greek and you can translate any post to any language by pressing on the appropriate flag....Note that there is provided below a scrolling text with the 30 recent posts...Αυτό είναι ένα δίγλωσσο blog στα Αγγλικά η/και στα Ελληνικά και μπορείτε να μεταφράσετε οποιοδήποτε ποστ σε οποιαδήποτε γλώσσα κάνοντας κλικ στη σχετική σημαία. Σημειωτέον ότι παρακάτω παρέχεται και ένα κινούμενο κείμενο με τα 30 πρόσφατα ποστς.........

Wednesday, August 5, 2009

ADAC. & Ένωση Επιχειρήσεων Ακτοπλοΐας[ 318 ]

Ευθείες βολές ΕΕΑ κατά της Γερμανικής Λέσχης Αυτοκινήτου

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ Τετάρτη, 5 Αυγούστου 2009 07:00

Με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο διαβεβαιώνει το επιβατικό κοινό ότι τα ελληνικά πλοία είναι απολύτως ασφαλή και αξιόπλοα, η Ένωση Επιχειρήσεων Ακτοπλοΐας.

Η Eνωση επισημαίνει ότι όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος σε όλα τα πλοία της ακτοπλοΐας διενεργήθηκαν οι προβλεπόμενες και προγραμματισμένες επιθεωρήσεις κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Σύμφωνα με την πάγια πρακτική των λιμενικών αρχών, προσθέτει η ΕΕΑ, λίγο πριν από την καλοκαιρινή σεζόν αλλά και κατά τη διάρκειά της διενεργήθηκαν και έκτακτες επιθεωρήσεις.

«Οι επιθεωρήσεις αυτές, τόσο οι προγραμματισμένες όσο και οι έκτακτες, διενεργούνται από εξειδικευμένους και πιστοποιημένους επιθεωρητές σύμφωνα με την εθνική και διεθνή νομοθεσία και αφορούν όλους τους τομείς των πλοίων», αναφέρει και τονίζει:

«Κατά τη διάρκεια κάθε επιθεώρησης παρίστανται (εκτός από τους επιθεωρητές) ο πλοίαρχος του πλοίου και αρμόδια μέλη του πληρώματος ανάλογα με την επιστασία, συντάσσεται έκθεση επιθεώρησης η οποία υπογράφεται από όλους τους συμμετέχοντες και μετά οι επιθεωρητές παραδίδουν τις τυχόν επισημάνσεις, συστάσεις ή παρατηρήσεις στον πλοιοκτήτη».

Η Γερμανική Λέσχη

Παράλληλα εξαπολύει τα βέλη της κατά της Γερμανικής Λέσχης Αυτοκινήτου ADAC. Όπως επισημαίνει η Ένωση Επιχειρήσεων Ακτοπλοΐας, η γερμανική ADAC είναι κάτι ανάλογο της Ελληνικής Λέσχης Αυτοκινήτου και Περιηγήσεων «ΕΛΠΑ», δεν αποτελεί φορέα ελέγχου και πιστοποίησης επιβατηγών πλοίων και δεν είναι μέλος ή παράρτημα ούτε του αναγνωρισμένου νηογνώμονα Germanischer Lloyd, ούτε είναι μέλος του IACS αλλά και δεν έχει πιστοποιηθεί σχετικά από τη Διεύθυνση Μεταφορών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για να έχει δικαίωμα και τεχνογνωσία επιθεώρησης πλοίων.

Στο πλαίσιο αυτό, σύμφωνα με την ΕΕΑ, μπορεί να επιθεωρεί ξενοδοχεία, εστιατόρια, πλοία, τρένα, αεροπλάνα κ.λπ. μέσα που μπορεί να χρησιμοποιήσουν τα μέλη της για τη μετακίνηση και τη διαμονή τους προκειμένου να κρίνει τις ανέσεις που αυτά παρέχουν, το επίπεδο εξυπηρέτησης, τις τιμές, την καθαριότητα κ.λπ. «Στην προκειμένη περίπτωση όμως βλέπουμε ότι δεν κάνει κανένα σχόλιο π.χ. για την καθαριότητα και την εξυπηρέτηση αλλά ασχολείται με άλλους τομείς όπως την πυρασφάλεια, την κατασκευή, την ευστάθεια και διάφορα άλλα», αναφέρει και προσθέτει:

«Τα Ε/Γ-Ο/Γ πλοία που χαρακτηρίζονται ως «ελλιπή» ή «αρκετά ελλιπή» από την ADAC έχουν επιθεωρηθεί (τόσο κατά τις τακτικές όσο και κατά τις έκτακτες επιθεωρήσεις) από έγκυρους διεθνώς αναγνωρισμένους Νηογνώμονες και από την Επιθεώρηση Εμπορικών Πλοίων (Ελληνικός κρατικός φορέας ελέγχου και πιστοποίησης πλοίων) και μετά από εξονυχιστικούς ελέγχους έχουν εφοδιασθεί με όλα τα προβλεπόμενα πιστοποιητικά ασφαλείας και αξιοπλοΐας».

Τα ερωτήματα

Για τις ενέργειες της ADAC οι ακτοπλόοι παραθέτουν μια σειρά ερωτημάτων:

Γιατί επιλέγουν τα πλοία αυτά και όχι άλλα;

Γιατί επιλέγουν τόσα πλοία και όχι λιγότερα ή περισσότερα;

Πώς ξέρουμε αν έχουν επιθεωρήσει και άλλα πλοία και το αποκρύπτουν;

Με ποια κριτήρια και με βάση ποιους κανονισμούς επιθεωρούν τα πλοία;

Πώς ξέρουμε αν έχουν τα ίδια μέτρα και σταθμά για όλα τα πλοία;

Πώς αποφασίζουν τι είναι σημαντικό και τι όχι;

Τους προβλημάτισε το γεγονός ότι οι απόψεις τους είναι αντίθετες με τις απόψεις των καθ' ύλην αρμοδίων οι οποίοι έχουν χορηγήσει πιστοποιητικά;

«Ο τρόπος διενέργειας της κατ' ευφημισμόν έρευνας, το αντικείμενό της αλλά και τα δήθεν ευρήματά της θέτουν εν αμφιβόλω την αντικειμενικότητα του συλλόγου ADAC. Εάν μάλιστα λάβει κανείς υπ' όψιν του και το χρόνο που επελέγη για να δημοσιοποιηθούν τα αποτελέσματα αυτά είναι προφανές ότι η έρευνα αυτή εντάσσεται στην προσπάθεια για αποθάρρυνση των Γερμανών να ταξιδέψουν στο εξωτερικό.

Σημειωτέον ότι η Ένωση και τα μέλη της δεν έχουν λάβει παρατηρήσεις από Γερμανούς τουρίστες ή από τουρίστες άλλων εθνικοτήτων σχετικά με την κατασκευή και ευστάθεια των πλοίων τους», υπογραμμίζουν οι ακτοπλόοι.

No comments: